Gratis advies van onze adviseurs nodig? Bel +31 (0)88 1343690

Vragen en antwoorden

Hieronder staan de belangrijkste vragen met betrekking tot de webshop en de productafhandeling. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact op met de klantenservice voor de beantwoording van uw vraag.

1. Wanneer ontvang ik mijn artikel(en)?
De producten die u bestelt in de webshop hebben doorgaans een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. De exacte levertijd staat altijd vermeld bij het desbetreffende product. Reclamestore.nl streeft altijd naar een zo spoedig mogelijke levering van de door u aangevraagde producten. Hierdoor kan het moment van de bezorging eerder plaatsvinden. Een offerte nemen wij direct in behandeling en u ontvangt binnen 24 uur bericht. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u uiteraard een tijdsindicatie van het moment waarop de levering wordt verwacht. Wees er echter van bewust dat de reële bezorgdatum hiervan kan afwijken en dat de opdrachtgever geen aanspraak kan maken op schadevergoeding, indien de termijn wordt overschreden.

2. Kan ik maatwerk artikelen retourneren?
De meeste producten moeten voldoen aan specifieke eisen en wensen van de klant. Dit is voor ons natuurlijk een leuke uitdaging, want ieder project is uniek en vereist een andere manier van aanpak. De producten in ons assortiment zijn leverbaar in diverse varianten en afmetingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een extreem groot spandoek of reclameborden met grote oplage en in speciale vormen. De kosten voor een dergelijke opdracht kunnen op deze manier uiteenlopen, omdat er meer werk van ons wordt verlangd.

Let op! U kunt alleen de bestelde producten retourneren, die wij kunnen hergebruiken en aanbieden aan een andere klant. Dit geldt daarentegen dus niet voor een persoonlijke opdracht, die typisch voor uw gelegenheid tot stand is gebracht.

3. Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren een verzendprijs van €6,95 over alle producten. De grootte van uw pakket is bij de bepaling van deze kosten echter een belangrijke variabele, aangezien kleinere pakketjes vaak lichter zijn van gewicht en minder ruimte innemen dan een groter exemplaar. Het spreekt voor zich dat de verzendkosten van bijvoorbeeld een bouwbord hoger uit zullen vallen dan die van een set tiewraps. De exacte verzendkosten worden altijd vermeld bij het desbetreffende product en u ziet de verzendkosten ook in de winkelwagen en/of samenstelling van het product.

4. Hoe kan ik betalen?
U kunt met diverse manieren betalen op Reclamestore.nl. Het is aan u waar uw voorkeur naar uitgaat. Kiest u voor een creditcard of prefereert u een eenvoudige betaling via iDeal of PayPal? De mogelijkheden zijn divers.

In deze webshop worden 4 verschillende betaalmethoden gehanteerd. Hieronder vindt u een overzicht.
- iDEAL. Makkelijk betalen via uw eigen telebankieren
- Mister Cash / Bancontact. Makkelijk voor Belgische klanten
- Creditcard. Betaal makkelijk en veilig met Visa, Mastercard, et cetera
- PayPal. Makkelijk online internationaal betalen

Uiteraard gaan de bestelling en betaling via een beveiligde SSL verbinding, dat u kunt herkennen via een slotje in uw browser.

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen. Hiervoor dient u eerst een klantaccount aan te maken (https://reclamestorem2.hypernode.io/customer/account/create) en vervolgens contact op te nemen met de klantenservice voor de activatie hiervan. Zodra uw verzoek is goedgekeurd, kunt u snel bestellen en krijgt u achteraf een factuur via de e-mail. Zakelijke klanten kunnen uiteraard ook direct afrekenen met de bestaande betaalmethoden.

5. Kan ik ook zakelijk (op rekening) bestellen?
Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen. Hiervoor dient u eerst een klantaccount aan te maken (https://reclamestorem2.hypernode.io/customer/account/create) en vervolgens contact op te nemen met de klantenservice voor de activatie hiervan. Zodra uw verzoek is goedgekeurd, kunt u snel bestellen en krijgt u achteraf een factuur via de e-mail. Zakelijke klanten kunnen uiteraard ook direct afrekenen met de bestaande betaalmethoden..

6. Hoe kan ik mijn ontwerp aanleveren?
Het aanleveren van het design voor een maatwerk product kan op twee manieren. U kunt het door u gewenste design namelijk zelf samenstellen (en uploaden) in een online editor. Op de detailpagina van een product staan altijd de downloads en samples met eisen voor het design. Het is ook een optie om het ontwerp volledig te laten ontwikkelen door onze ontwerpafdeling. Hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht. Wij zullen uw aanvraag binnen 24 uur bekijken en met u de realiseerbaarheid van het ontwerp bespreken.

7. Aan welke eisen moet een bestand voldoen?
Dit verschilt per product. Op de detailpagina van een product staan altijd de downloads en samples met eisen voor het design/bestand. De bestanden kunnen worden aangeleverd in deze formaten: eps, psd, ai, pdf, txt, dox, tiff, tif, indd, jpg, jpeg en png. De grootte is hierbij onbelangrijk. Dit geldt voor de online editor én het los aanleveren van de bestanden.

8. Kan ik de montage uitbesteden?
De montage, ofwel de bevestiging van uw product op de door u gewenste locatie, kan geheel worden verzorgd door onze vakkundige montageafdeling. Tijdens het bestellen en/of samenstellen van een product kunt u de keuze maken voor een Montage opdracht. Indien u kiest voor montage, dan krijgt u een aparte offerte voor de montage. Vaak gebeurt dit na onderling overleg. De door u bestelde producten worden rechtsreeks naar uw locatie verstuurd. Vervolgens maakt het montageteam een afspraak met u voor de realisatie. De monteurs zijn allen VCA-gecertificeerd. Ons team is dagelijks door heel het land op pad om diverse projecten te realiseren, van groot tot klein. De plaatsing van bijvoorbeeld een opvallend textielframe kan zowel binnen- als buitenshuis worden gedaan. Heeft u een bijzondere klus en aarzelt u over de mogelijkheden? Wij denken graag met u mee!

9. Kan ik het design uitbesteden?
Bent u niet in de gelegenheid om een ontwerp te maken? Dat is voor ons geen probleem. Wij bieden namelijk voor alle maatwerk producten een unieke ontwerpservice aan. Bij het samenstellen van uw maatwerk product kunt u aangeven of u het design zelf wilt aanleveren (online editor) of dat u de hulp wilt inschakelen van onze experts. Kiest u voor het tweede, dan zal de dtp-studio spoedig contact met u opnemen om uw eisen en wensen te bespreken.

10. Hoe verloopt het bestelproces?
Het proces van bestellen en leveren is vrij eenvoudig en kan in enkele stappen worden onderverdeeld. De stappen luiden als volgt:

1. U plaatst het gewenste product in de winkelmand. Vervolgens selecteert u de hoeveelheid en eventueel de afmetingen.

2. Standaard producten kunnen eenvoudig worden besteld en afgerekend via het online winkelmandje. Voor maatwerk producten kunt u zelf alle verschillende opties en mogelijkheden selecteren tijdens het bestellen.

3. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u een bevestiging. De productie afdeling gaat uw bestelling zo snel mogelijk uitleveren. In geval van een bijkomende offerte: wij nemen een offerte zo spoedig mogelijk in behandeling en kijken naar de mogelijkheid van uw aanvraag. Hierna nemen wij contact met u op.

4. De verzend- en transportafdeling zal uw bestelling direct in behandeling nemen, waarna de bestelde producten worden verzonden naar uw factuuradres. Het is tevens een mogelijkheid om de producten te laten monteren door onze montageafdeling.

11. Hoe verloopt de klachtenprocedure?
Bent u ontevreden over de manier waarop wij hebben gehandeld of is uw product simpelweg niet naar wens? Dan kunt u makkelijk contact met ons opnemen per mail of per telefoon. Tijdens de kantooruren kunnen wij u te woord te staan bij eventuele klachten of andere ongemakken. Uw klacht zal door ons worden beschouwd als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren en wij nemen iedere kwestie serieus. Wij zullen in een dergelijke situatie streven naar een middenweg die aanvaardbaar is voor beide partijen.

12. Kan ik ook een bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Voordat u de producten in de winkelmand gaat afrekenen, dient u enkele persoonlijke gegevens in te vullen, waaronder uw bezorgadres. Het gebeurt frequent dat het factuuradres van een klant afwijkt van het bezorgadres. Dit is uiteraard geen probleem, aangezien wij uw bestelling kunnen afleveren op iedere door u gewenste locatie in Nederland.

Staat uw vraag er niet bij?
Is uw vraag bovenstaand niet genoemd? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen per mail of telefoon. Onze collega’s staan tijdens de kantooruren voor u klaar om antwoord te geven op al uw vragen en onduidelijkheden. In het weekend of buiten onze openingstijden (08:00-17:00) kunt u gerust contact met ons opnemen via het vragenformulier. Hier hoeft u enkel uw naam, e-mailadres, telefoonnummer en vraagstuk te vermelden, waarna wij spoedig contact met u op zullen nemen.